Bine ati venit la Anuarul de Franciza

SWENSENS Inghetata Favorita a Americii inca din 1948 Recomandate

SWENSENS
SWENSENS

SWENSENS -Inghetata Favorita a Americii inca din 1948

Swensens prima locatie a fost deschisa la intersectia Union si Hyde in 1948 si asa, o noua legenda Americana a luat nastere. Fondatorul Earle Swensen a stiut ca ar putea sa aiba succes daca va oferi clientilor sai trei lucruri: calitate, cantitate si valoare pentru pretul platit de acestia.

Retetele sale au utilizat inca de pe atunci (si traditia continua si azi) doar cele mai fine ingredient si exact aceleasi tehnici de fabricatie a inghetatei. Printr-un procedeu clasic de testare, Earle Swensen a dezvoltat un amestec perfect, menit sa asigura clientilor retelei de franciza garantia ca vor primi un gust exceptional pentru fiecare aroma.

Dar cheia de a conserva reusita este ceea ce ne tine actuali. Peste ani, franciza a realizat ca America isi schimba felul in care se rasfata, un numar din ce in ce mai mare de oameni devenind mai constienti de nevoia de a fi atenti la ce mananca si de necesitatea de a-si schimba stilul de viata. Noi am simtit ca asta nu inseamna sa sacrificam placerea de a manca Inghetata , asa ca am dezvoltat o intreaga linie de produse cu stil care ofera clientilor in totalitate acelasi delicios gust pe care il asteapta de la aceasta afacere. Deci, daca un client este ingrijorat cu privire la grasimi si colesterol, avem un produs doar pentru el. Doar trebuie sa ceara personalului brosura informativa.

Inghetata este potrivita si pentru acasa, cei interesati putand achizitiona o cutie pentru a se bucura de aroma favorita in tihna caminului lor.

Azi, Swensens nu este doar un brand national care a castigat atatea premii in SUA, inghetata noastra satisfice diversele gusturi ale clientilor din multe alte tari si ne continuam expansiunea. Clientii care apreciaza inghetata si deserturile congelate si pentru care amintirile si vremurile bune merg mana in mana, continua sa vina la Swensens pentru ca ei primesc cea mai buna calitate, cantitate si valoare pentru banii platiti.

Actualmente, sunt peste 450 de locatii la nivel national si mondial, care opereaza in peste 10 tari.

Inscris în Registrul Național de Franciza conform Legii nr. 179 din 2019
  • NU
Nivel investiție:
  • 100.000-300.000
Țara de origine
  • USA
Durată contract (ani)
  • 20
Orașe vizate
  • BUCUREȘTI, CLUJ-NAPOCA, TIMIȘOARA, IAȘI, CONSTANȚA, CRAIOVA, BRAȘOV, GALAȚI, PLOIEȘTI, ORADEA, BRĂILA, ARAD, PITEȘTI, SIBIU, BACĂU, TÂRGU MUREȘ, TÂRGU JIU, BAIA MARE, SATU MARE, BUZĂU, BOTOȘANI, RÂMNICU VÂLCEA, SUCEAVA, PIATRA NEAMȚ, TÂRGOVIȘTE, FOCȘANI, BISTRIȚA, TULCEA, SLATINA, CĂLĂRAȘI, ALBA IULIA, GIURGIU, DEVA, ZALĂU, SFÂNTU GHEORGHE, VASLUI, SLOBOZIA, ALEXANDRIA, MIERCUREA CIUC
Anul lansării
  • 1948
Taxă franciză
  • 25000
Redevențe
  • 6%, iar taxele de publicitate de 3% (din care 1% ramane la nivel local).

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Acceptând că acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile.