```
Brotzeit este unul dintre cele mai importante concepte francizate de restaurante casual dining germane, operând în prezent 18 unități în șapte țări. Pe lângă cele cinci unități proprii din Singapore, Brotzeit și-a extins cu succes amprenta regională în Asia Pacific.
500.000
Brotzeit este unul dintre cele mai importante concepte francizate de localuri tip casual dining cu specific german, operând în prezent 25 de unități în 8 țări de pe 4 continente. Pe lângă cele 7 unități proprii din Singapore, Brotzeit și-a extins cu succes amprenta regională în Asia și Europa.
Brotzeit este o marcă dezvoltată intern în Singapore în 2006 cu scopul de a aduce bucătăria autentic germană și berile de calitate pe piața locală, într-un concept modern. Fiecare locație oferă experiența completă a atmosferei din berăriile tradiționale germane (Gemütlichkeit) - spiritul de gastronomie în familie și convivialitate.
Meniul include atât preparate faimoase precum wurst, schnitzel sau roți de porc, cât și selecții moderne precum burgeri, sandvișuri cu somon sau salate. La acestea se adaugă 10 tipuri de bere germană la halbă.
Franciza Brotzeit presupune un concept complet testat, know-how consolidat în 15 ani de experiență, și training atât în Singapore cât și la fața locului...
Potențialii francizați trec printr-un proces riguros de due dilligence, evaluare a experienței anterioare, a resurselor disponibile și determinare a compatibilității cu valorile conceptului Brotzeit...
Brotzeit este unul dintre cele mai importante concepte francizate de localuri tip casual dining cu specific german, operând în prezent 25 de unități în 8 țări de pe 4 continente. Pe lângă cele 7 unități proprii din Singapore, Brotzeit și-a extins cu succes amprenta regională în Asia și Europa.
La Brotzeit regăsiți feluri tradiționale germane preparate din ingrediente de cea mai bună calitate, alături de o selecție largă de beri germane, servite într-o atmosferă tipică berăriilor din Germania (Gemütlichkeit).
Brotzeit este unul dintre cele mai importante concepte de restaurante germane francizate internațional, operând în prezent 10 unități în 5 țări. În ciuda pandemiei, brandul și-a dovedit rezistența și a ieșit și mai puternic din această criză.