franciza PROMOTING FRANCHISE IN ROMANIA

 

Franciza este una dintre cele mai puternice relatii din mediul de afaceri de azi. Multi francizori ii onoreaza si isi respecta francizatii iar in schimb, francizatii lucreaza foarte bine si sprijina sistemul de francize. Francizatii de succes au o viziune puternica si doresc sa fie invingatori. Au atat viziunea lor cat si a oportunitatilor ce se regasesc intr-o unitate de franciza.

ANALIZA FRANCIZA

Din moentul in care v-ati hotarat ca sunteti gata sa cumparati o franciza. Trebuie sa investigati si sa analizati diferitele oportunitati de francize disponibile. Mai intai trebuie sa determinati domeniul in care ati dori sa lucrati. Lista va include probabil de la trei pana la cinci chiar si zece domenii diferite posibile. Odata ce v-ati decis asupra principalelor cinci domenii in care v-ar placea sa lucrati. Trebuie sa contactati diferiti francizori care activeaza in acele domenii. Exista patru surse majore de informare de la care puteti strange si analiza informatiile. Acestea sunt:

  1. francizorul
  2. alti francizati
  3. furnizorii
  4. consumatorii

Cei mai multi francizori sunt foarte interesati in dezvoltarea afacerii lor. Multe din marcile de franciza pot fi identificare din diferite surse, dar cea mai accesibila este internetul.

Ca potential francizat trebuie sa intelegeti ca sunteti pe cale de a va angaja legal si contractual pe o perioada de zece pana la douazeci de ani, timp in care va veti dedica unei anumite afaceri si unei operatiuni specifice de franciza. De asemenea, trebuie sa va intrebati daca sunteti dispus sa lucrati cu acesti oameni si cu organizatia pentru o anumita perioada de timp.