Domeniul Beauty

Beauty este un domeniu extrem de ofertant. Ingrijirea corpului, mentinerea starii de sanatate si refacerea fizica si psihica. In acest context au aparut si s-au dezvoltat si in tara noastra o serie de saloane de cosmetica. Acest tip de afacere a continuat sa fie profitabil inclusiv in perioada de criza. Succesul unui business în domeniul înfrumusetarii corporale este în stransa corelație cu o serie de factori.

Domeniul Beauty

O afacere în domeniul beauty poate fi initiata atat de o persoana care dispune ori nu dispune de calificarea necesara. Este necesar sa cunostem anumiti termeni specifici, astfel încat sa ne putem forma o idee cat mai clara. Prin calificare profesionala se întelege parcurgerea unui program de formare profesionala în baza caruia se asigura dobandirea unor competente specifice.

  • Prin inițiere într-o profesie, se înțelege un program de formare profesionala.

Competenţele profesionale

Competentele profesionale pot fi dobândite pe cale formala, nonformala sau informala.

Alegerea unui spațiu

Daca în cazul comertului cu amanuntul, vadul comercial are un rol major în succesul unei franciza cu exceptia poate a unor magazine specializate care activeaza pe o nisa de piata putin exploatata, în cazul prestarilor de servicii precum saloanele de înfrumusețare, un rol deosebit în succesul francizei îl reprezinta calitatea serviciilor prestate, ambianta oferita de spatiu, amabilitatea personalului care toate împreuna formeza un instrument de marketing extrem de util, ceea ce în limba engleză se numește “ word of mouth advertising ” si anume „ publicitatea orala, de la persoana la persoana”.

În cadrul oraselor mari, un alt aspect de care este bine sa tinem cont la alegerea unui spatiu pentru o franciza de beauty, îl constituie existența în apropiere a spațiilor de parcare, dacă nu exista aceasta posibilitate decat la o distanta apreciabila acest fapt poate constituii un factor cu repercursiuni negative asupra potentialilor clienti care provin din zone mai îndepartate ale orasului.

In procesul de alegere a unui spațiu, exista și factori de care este obligatoriu să ținem cont și anume:

  1. Trebuie să avem în vedere compartimentarea spațiului conform  art. 2 din Ordinul nr.1336/2007 :
  •  accesul, înregistrarea şi aşteptarea clienţilor;
  • desfasurarea procedurilor;
  • pastrarea echipamentului, instrumentarului şi a articolelor curate, dezinfectate şi sterile, în dulapuri separate si închise, în spaţii lipsite de praf şi umiditate;
  • depozitarea echipamentelor si materialelor utilizate pentru curatenie.

2.Dacă compartimentarea spațiului nu corespunde descrierii de la pct. 1. dar deține o suprafață suficientă care să ne permită realizarea unor modificări constructive.

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru 

Afla ce francize isi cauta parteneri in Romania. Fii la curent cu tendintele si noutatile din domeniu!

Te-ai înscris cu succes!