Domeniul Imobiliar

Piata imobiliara, o continua schimbare

Piaţa imobiliara este, însă, în continuă schimbare, la fel şi cerinţele clienţilor.Totodata se vede o crestere a încrederii clienţilor în agentiile profesioniste. Trecerea prin experienţa crizei imobiliare a însemnat o maturizare a cumparatorului român, dintr-unul care cumpăra cu banii jos imobile aflate doar în faza de proiect, într-unul mai precaut si atent la detalii.

Tranzactia imobiliara, cel mai complex tip de vanzare

Un agent imobiliar trebuie să fie preocupat în primul rând de dezvoltarea personală şi să se prefecţioneze continuu. Pe lângă informaţiile pe care ar trebui să le stăpânească despre piaţă, preţuri şi tranzacţii, el trebuie să fie un foarte bun psiholog, astfel încât să poată să identifice nevoile exacte ale clientului, potenţialul său de achiziţie, creativitatea de care dă dovadă ca să se poată extinde de la căutarea iniţială şi către alte oferte, motivarea şi calificarea clientului de a cumpăra sau închiria un imobil. Pentru a avea succes, un agent imobiliar trebuie de cele mai multe ori să creeze singur şi să „ambaleze” un produs, special pentru clientul din faţa sa.
Planul de marketing trebuie sa identifice publicul  tinta caruia trebuie vanduta sau inchiriata proprietatea.
Cum veti promova aceasta ​a​facere si metode​le​ de identificare a publicului tinta caruia i se adreseaza.
Un plan de marketing necesita cercetare, studiu si analiza.
Pasii care trebuie urmati in elaborarea unui plan strategic de marketing sunt urmatorii:
·         Analiza ​situatiei proprietarului
·         Evaluarea proprietatii
·         Realizarea unei analize de piata
·         Stabilirea obiectivelor si a strategiei
Obiective financiare: Aceste informatii vin direct de la proprietar, el stie cat anume doreste sa castige din vanzare sau inchiriere.
Evaluarea proprietatii: este o analiza reala a proprietatii, care cuprinde clasificare, facilitati, reputatie, locatie, structura constructiei, vechimea si valoarea.
Analiza competitiei: aici este vorba de micro-structura in care se incadreaza proprietatea, cum se situeaza fata de alte proprietati similare.
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru 

Afla ce francize isi cauta parteneri in Romania. Fii la curent cu tendintele si noutatile din domeniu!

Te-ai înscris cu succes!