Domeniul Auto

Auto este un domeniu de succes datorita numarului tot mai mare de masini piata. Exista o piata imensa pentru o afacere in domeniul detailing-ului auto! Detailingul auto este un serviciu nou pe piata romaneasca, care tine de cosmetica auto si foloseste un sistem de intretinere si reconditionare profesionala a automobilului. Asa cum arata si denumirea lui, este un serviciu de detaliu.

Identificarea unei locații.

Ce aspecte trebuie avute în vedere ? Dacă identificarea unor locații amplasate într-un vad comercial cât mai bun reprezintă un deziderat pentru orice antreprenor acest fapt având o relevanță deosebită în special în cazul comerțului, în cazul prestărilor de servicii precum service-uri auto, un vad comercial bun, reprezentat spre exemplu de o arteră cu trafic auto intens, nu garantează automat și succesul business-lui respectiv, acest fapt fiind influențat și de o serie de alți factori interni precum profesionalismul și operativitatea de care dau dovadă angajații, prețul manoperei și nu în ultimul rând aș menționa punctualitatea și onorarea la timp a lucrărilor asumate, aspecte ce un rol important în acest gen de business.

Francize domeniul auto

Sigur ca îti doresti sa ai propria afacere si sa te afirmi, altfel, nu ai citi aceste randuri. Totusi, ca sa afli cat de motivat esti sa începi si sa conduci o afacere trebuie sate gandesti ce anume vrei sa-ti aducă ea.

Cum aleg obiectul/profilul afacerii mele?
Înainte de a stabili care este profilul afacerii tale, întreaba-te:

  • Ce stiu sa fac?
  • Ce îmi place sa fac?
  • La ce ma pricep cel mai bine?

Este mult mai usor sa-ti folosesti cunostintele anterioare pentru a demara o afacere, decat sa te implici într -un domeniu de care nu ai habar.

Ce alternative de afaceri am?
Cei care se pregatesc pentru deschiderea unei afaceri au de ales între iniţierea unei afaceri de la zero, achizitia uneia deja existente sau alte oportunitati de dezvoltare, precum intrarea într-un sistem de franciza.

De ce merită să iau în calcul cumpărarea unei francize?
Dacă vei cumpăra o franciză vei avea o serie de beneficii importante. În primul rând, riscurile sunt scăzute: ideea este încercată şi testată. Beneficiezi de asistenţa francizorului pe toate planurile şi pe toată durata contractului. Utilizezi o marcă de produs sau un serviciu bine cunoscut şi ai perspective de succes asigurate de renumele francizorului. Beneficiezi şi de reclama facută la scară naţională de francizor precum şi de posibilităţi de aprovizionare cu materii prime sau materiale, ceea ce înseamnă amplifica rea potenţialului de venituri. Pe lângă beneficii vei avea însă şi câteva obligaţii importante.  Una dintre ele constă în a te conforma unor proceduri şi operaţii standardizate şi a oferi doar produsul sau serviciile concedate de francizor. Pot exista de asemenea limitări de competenţe în managementul afacerii. În plus, ai obligaţia plăţii unui onorariu, de obicei lunar, către francizor, numit redeventa.

 

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru 

Afla ce francize isi cauta parteneri in Romania. Fii la curent cu tendintele si noutatile din domeniu!

Te-ai înscris cu succes!