Franciza Salad Box

1 Birou 1 Utilitati x Parcare 50 > mp Spatiu

Salad Box înseamnă hrană sănătoasă. Nu o dietă, ci o alternativă sănătoasă la fast food. Resaturantele Salad Box sunt gândite astfel încât clienții să poată asista la întregul proces de creare al salatelor și, mai mult decât atât, să-și poată crea propria lor salată, alegând ingredientele dorite și combinându-le astfel încât să aibă parte de o experiență completă.

Solicita informatii

Salad box franciza  s-a născut din dorinţa de a promova un stil de viaţă sănătos. Am reuşit cu succes să înlocuim preparatele congelate cu legume şi fructe proaspete.

Oferind astfel salate, supe, deserturi şi sucuri naturale de cea mai înaltă calitate. Povestea noastră a început în 20 aprilie 2012 şi, într-un timp foarte scurt, am devenit unul dintre cele mai puternice branduri clujene, astfel în 2014 am reuşit cu succes să ajungem primul şi cel mai mare lanţ de fast-food sănătos din România.

Franciza Salad Box

Franciza din lumea salatelor – Salad Box  o retea de 25 de restaurante, dintre care 12 sunt operate în sistem de franciza. Meniul restaurantelor Salad Box oferă produse precum salate din legume cu diferite sortimente de carne, deserturi, fresh-uri sau limonade. Compania îţi oferă și posibilitatea să-ţi creezi singur salata cu peste 30 de ingrediente.

Sistemul de franciza Salad Box presupune:

  • un concept nou pe piaţa alimentaţiei
  • un domeniu stabil de activitate
  • o dezvoltare rapidă a sistemului, în cele mai mari judeţe din România

Franciza Salad Box oferă următoarele beneficii noilor francize:

  • consultanţă în alegerea locaţiei şi a design-ului spaţiului;
  • transmitere de “know-how”;
  • manual de operare;
  • produse şi consumabile personalizate la preţuri preferenţiale;
  • furnizori naţionali cu preţuri preferenţiale;
  • consultanţă zilnic atât prin e-mail, cât şi telefonic;

Brandul Salad Box este controlat prin patru firme: Salad Box, Bio Box, Strident Team SRL-D şi Emma Salad SRL-D. Ultima este cea care deţine primul punct de lucru al acestui brand în lulius Mall din Cluj-Napoca şi drepturile privind francizarea brandului. Investiţia iniţială pentru primul punct, mai mic ca dimensiuni, a fost de aproximativ 20.000 de euro situat în lulius Mall Cluj-Napoca. în prezent, Salad Box este prezent în 25 de locaţii din13 oraşe, dintre care 12 în franciză. în Bucureşti, compania are restaurante în mallurile Promenada şi Afi Cotroceni. Celelalte orașe în care este prezent brand-ul sunt Alba-Iulia, Arad, Baia Mare, Constanța, Iaşi, Ploieşti, Oradea şi Timişoara.

La  Salad box franciza valorile sunt: integritate, fidelitate, claritate şi transparenta.


Franciza SaladBox


La franciza SaladBox
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru 

Afla ce francize isi cauta parteneri in Romania. Fii la curent cu tendintele si noutatile din domeniu!

Te-ai înscris cu succes!