Franciza GETT’S

Franciza GETT’S

GETT’S, un veritabil trend-setter in domeniul serviciilor de infrumusetare din Romania.

GETT’S este  lider de 14 ani pe piata locala de profil si detine un lant de 7 saloane amplasate strategic in diferite zone premium ale Bucurestiului.

Precum JW Marriott Grand Hotel, Hotel Radisson Blu, InCity Residences, Bucuresti Mall, AFI Palace Cotroceni, dar si in Cluj, in Iulius Mall.

Brandul GETT’S a fost creat in 1997 de catre Lucian Miess care impreuna cu echipa sa a creat, dezvoltat si implementat, cu o preocupare continua, o lume a frumusetii … prin solutii noi, standarde, educatie, imagine, exemplu, facand pionierat in industria de infrumusetare din Romania si nu numai.

Gett’s redefineste scara valorilor centrelor de infrumusetare, fiind un salon de 5 stele din toate punctele de vedere: al locatiei, echipei, serviciilor, standardelor, produselor dar, contrar asteptarilor la preturi romanesti. Astfel asociaza in cel mai subtil mod valorile individuale ale elegantei cu cele ale celui mai select loc din Bucuresti.

Inca de la infiintare, Gett’s Hair Studio si-a construit un nume sinonim cu profesionalismul si excelenta nu numai prin clientela numeroasa ci, mai ales, prin implicarea permanenta in cele mai mari evenimente nationale si internationale.

Franciza GETT’S

GETT’S locatii de 5 stele cu destinatie exclusivista ce exprima rasfat, imbina stilul clasic cu imaginea eleganta, adresate celor ce-si doresc intimitate.

Pentru ca stim ca relaxarea si confortul sunt mai intens traite alaturi de persoana iubita, GETT’S Hair studio introduce in premiera in Romania un serviciu unic:

  • Camera dubla de masaj, de care va puteti bucura alaturi de partenerul dumneavoastra. Astfel, GETT’S aduce mai aproape conceptul „cocoon in confort”, special adaptat cuplurilor sau prietenilor ce-si doresc sa impartaseasca o experienta relaxanta in salonul de infrumusetare. Culori, tunsori si coafuri de influente diverse contureaza personalitati individuale.
  • Echipa GETT’S formata din elita stilistilor, experti in crearea de imagine a personalitatilor, va ajuta sa identificati coafura si culoarea care vi se potrivesc cel mai bine, acordand o atentie deosebita pentru mentinerea sanatoasa a firului de par, folosind tratamente specifice profesionale de regenerare, hidratare, fixare a culorii, sau de tratare a firelor degradate.Principiul oricarei afaceri consta in obtinerea de profit.
  • Profitul este ceea ce rezulta dupa scaderea cheltuielilor din venitul total. Deci, pentru marirea profitului avem doua solutii: diminuarea cheltuielilor si cresterea veniturilor. Ceea ce se realizeaza cu siguranta prin franciza este cresterea clientelei si, implicit, a veniturilor, precum si scaderea cheltuielilor cu procente semnificative, de aproximativ 20% lunar.

Franciza Naturhouse


 

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru 

Afla ce francize isi cauta parteneri in Romania. Fii la curent cu tendintele si noutatile din domeniu!

Te-ai înscris cu succes!