Franciza DIEGO

1 Birou x Utilitati x Parcare 200 > mp Spatiu

DIEGO joacă un rol important pe piaţa produselor de amenajări interioare din Bazinul Carpatic. Reţeaua de franciză pune la dispoziţia clienţilor o gamă largă de produse destinate decorării uşoare şi practice a căminului ideal: parchet laminat, covoare şi mochetă, covoare PVC, perdele şi draperii, împreună cu accesoriile aferente.

Solicita informatii

DIEGO are la baza patru grupe de produse de baza: covoare, mochete, pardoseli PVC si podele laminate. În primavara anului 2010, oferta de produse DIEGO s-a extins cu 150 de modele de tapete deosebit de frumoase. Franciza a obtinut în 2010 pentru a doua oara distinctia Business Superbrands. Programul Superbrands a fost lansat în 1995 în UK, devenind în zilele noastre cel mai important sistem de recunoastere a marcilor pe plan mondial. Taxa franciza variaza între 300 si 1200 EUR în functie de marimea magazinului.

FRANCIZA DIEGO |PREZENTARE

Reteaua comerciala DIEGO joaca un rol determinant pe piata de podele laminate, mochete, covoare, pardoseli PVC, perdele si accesorii din Bazinul Carpatic, prin cele peste 150 de magazine. În cei peste douazeci de ani de activitate am creat un brand puternic,împreuna cu partenerii nostri de franciza.Partenerul care adera la sistemul de franciza ramâne persoana juridica independenta, care îsi desfasoara activitatea conform drepturilor si obligatiilor prevazute în contractul de franciza, cu exclusivitate pentru teritoriul contractat si drept de folosinta asupra brandului. Stocul initial al magazinului provine din stocul sau. în calitate de francizor, partenerul având obligatia sa se aprovizioneze cu marfuri de la acesta si în continuare. Partile determina de comun acord marimea si compozitia optima a stocului initial. Partenerul de franciza poate închiria sau achizitiona – în 36 de rate lunare nepurtatoare de dobânda – de la DIEGO Kft mobilierul si tot ceea ce este necesar pentru magazin, astfel ca valoarea mijloacelor care ajuta vânzarea poate fi acoperita din vânzari.

Franciza

Partenerul care adera la sistemul de franciza va plati o taxa de aderare între 300 si 1200 EUR în functie de marimea magazinului. Cu toate acestea putem afirma ca magazinele realizeaza adaos comercial în intervalul 25%-32%. Primul pas al procesului de deschidere a unui magazin este instruirea: potentialul francizat si angajatii acestui. Cheltuielile instruirii sunt suportate de Francizor, cu exceptia cheltuielilor de transport si cazare, respectiv alte cheltuieli personale ale Francizatilor. Amenajarea „la cheie” a spatiului comercial, de la proiectare si dezvoltarea elementelor de imagine pâna la echiparea completa a magazinului. Amenajarea magazinului include instalarea si darea în exploatare a mijloacelor informatice necesare, precum si pozitionarea corespunzatoare a obiectelor de mobilier.

Pachetul software pus la dispozitia fiecarui partener în cadrul francizei asigura deservirea completa a activitatii de zi cu zi. În cadrul sistemului nostru acordam o importanta deosebita activitatii de marketing. Conform prevederilor contractului de franciza, cheltuielile cu marketingul si publicitatea ale Francizatului trebuie sa atinga cel putin 2% din veniturile nete din vânzarile. Mijloacele noastre publicitare prioritare sunt brosurile lunare si ocazionale elaborate în volum mare si la preturi convenabile, precum si afisele-gigant. Contractul de franciza este valabil pâna la ultima zi a celui de-al 4-lea an de la semnare (fara a lua în calcul anul semnarii). Înainte de expirarea contractului, Francizatul va preciza în scris daca doreste prelungirea contractului pe o perioada determinata de 5 ani.

Franciza DIEGO


Franciza Diego


Franciza DIEGO
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru 

Afla ce francize isi cauta parteneri in Romania. Fii la curent cu tendintele si noutatile din domeniu!

Te-ai înscris cu succes!