DIEGO are la baza patru grupe de produse de baza: covoare, mochete, pardoseli PVC si podele laminate. În primavara anului 2010, oferta de produse aflate in reteaua de franciza s-a extins cu 150 de modele de tapete deosebit de frumoase. Franciza a obtinut în 2010 pentru a doua oara distinctia Business Superbrands. Programul Superbrands a fost lansat în 1995 în UK, devenind în zilele noastre cel mai important sistem de recunoastere a marcilor pe plan mondial. Taxa franciza variaza între 300 si 1200 EUR în functie de marimea magazinului.

FRANCIZA DIEGO |PREZENTARE

Reteaua comerciala DIEGO joaca un rol determinant pe piata de podele laminate, mochete, covoare, pardoseli PVC, perdele si accesorii din Bazinul Carpatic, prin cele peste 150 de magazine. În cei peste douazeci de ani de activitate am creat un brand puternic,împreuna cu partenerii nostri de franciza.Partenerul care adera la sistemul de franciza ramâne persoana juridica independenta, care îsi desfasoara activitatea conform drepturilor si obligatiilor prevazute în contractul de franciza, cu exclusivitate pentru teritoriul contractat si drept de folosinta asupra brandului. Stocul initial al magazinului provine din stocul sau. în calitate de francizor, partenerul având obligatia sa se aprovizioneze cu marfuri de la acesta si în continuare. Partile determina de comun acord marimea si compozitia optima a stocului initial. Partenerul de franciza poate închiria sau achizitiona – în 36 de rate lunare nepurtatoare de dobânda – de la DIEGO Kft mobilierul si tot ceea ce este necesar pentru magazin, astfel ca valoarea mijloacelor care ajuta vânzarea poate fi acoperita din vânzari.

Franciza

franciza
Franciza Diego

INFORMAȚII PENTRU CEI ÎNTERESAȚI DE FRANCIZA DIEGO

Suport pentru parteneri de franciza(descriere detaliataă a sprijinului și a know-how-lui acordat noilor parteneri)

  • Rețeaua noastră internațională și numărul mare de magazine colaborează strâns pentru a crea oportunități de achiziție, logistică, marketing și distribuție pentru toți membrii rețelei noastre de franciză. Oferim o gamă largă de produse adaptate nevoilor pieței și tendințelor din toate grupurile de produse.
  • Sistemul nostru de logistică creează oportunități unice pentru partenerii noștri, permite depozitarea centralizată, precum și primirea programată a mărfurilor, având transport de marfă de două ori pe săptămână.
  • Pentru partenerii și angajații noștri periodic se țin cursuri de formare pentru a actualiza cunoștințele de management și a se adapta la ultimele standarde de vânzări.
  • Suportul IT pentru operațiunile de vânzare cu amănuntul a francizei DIEGO este oferit de Microsoft Axapta

 

Partenerii de franciză DIEGO se încadrează în două mari categorii. Prima categorie este partenerii care participă direct în viața magazinului. Ei sunt implicați activ în operațiunile cotidiene ale magazinului, au controlul direct al afacerii. Cunosc în detaliu caracteristicile produselor noastre, monitorizează poziția relativă a magazinului, analizează statisticile de vânzări, urmăresc continuu inventarul și determină tendințele de dezvoltare și participă activ la consiliile de franciză.

A doua categorie este partenerul care investește în afacere, care încredințează operațiunile de zi cu zi șefului de magazin și participă doar la managementul economic al afacerii.

Cine este partenerul ideal de franciză?

  • Este deschis spre dezvoltare,învățare și muncă perseverentă
  • Motivat de beneficiile sistemului de franciză
  • Cunoaște orașul în care dorește să deschidă magazin DIEGO
  • Are capital adecvat
  • Un beneficiu suplimentar este un spațiu comercial propriu
Franciza DIEGO

Solicita informatii despre Franciza DIEGO