Comptoir de Famille a devenit a doua mare retea de magazine cu specific de design interior din Franta, un brand francez de magazine dedicat decoratiunilor pentru casa.

Distributia se face in magazine care utilizeaza brandul retelei de franciza  Comptoir de Famill sau in magazine multibrand, produsele francizorului se plaseaza intr-o liga proprie in cadrul pietei de design interior.

Brand frantuzesc de magazine dedicate decoratiunilor pentru casa si-ar dori ca în viitor să deschida un magazin. Brandul, prezent în 15 ţări din lume, a ajuns în România în 2011. Este un magazin cu preturi destul de ridicate, targetul  francizei sunt oamenii cu vârste cuprinse între 28 şi 40 de ani, cu venituri medii sau peste medie şi care au un anumit nivel de educaţie.

Franciza prezentarea :

  • manualele arata principalele linii de urmat ale conceptului, filosofia, pozitionarea logo-ului, materialele ce trebuie sa fie folosite si culorile (paleta cromatica) ce trebuie respectate, in concordanta cu codurile impuse de brand.

Suport in aranjarea marfurilor:

  • se ofera documentatie care arata principalele linii ale structurii de aranjare a produselor, tehnicile cele mai eficienta din practica de pozitionare a marfii, idei de baza privind amenajarea si prezentarea
  • determinarea si schitarea unei harti de implementare, cu etalarea unei selectii de articole si sugerarea alegerii temelor de colectie, in functie de anotimpuri.

Marketing si suport de vanzari:

  • planuri promotionale pe anotimp: adaptarea instrumentelor conform nevoilor pietei locale
  • campanii publicitare nationale si locale conform procentului de 1.5% din cifra de afaceri cu care francizatul contribuie la bugetul de publicitate

Franciza

  • Anul lansarii  1992
  • Tara de origine Franta
  • Locatii in Romania Sunt Magazine deschise in Romania
  • Locatii vizate
  • Deschideri de Magazine in Toate Orasele cu Peste 100.000 de locuitori
  • Taxa franciza 20.000 Euro
  • Redevente 2% din CA
  • Investitie Globala In Functie de Marimea Spatiului aprox 300 – 500 E/mp
  • Suprafata medie 100 – 200 mp
  • Tip de contract Franciza
  • Durata contract 5 ani

Francizatul poate beneficia de un rebate la sfarsitul anului in functie de cifra de afaceri derulata cu francizorul. Francizorul acorda suport francizatului pentru derularea in bune conditii a activitatii. Astfel, pe langa sesiunile de training regulate si informatiile furnizate asupra produselor, noilor colectii, know how-ului, francizorul ofera o paleta larga de sprijin.

Franciza Comptoir de Famille