Franciza Banca de Joburi

1 Birou 1 Utilitati 35 mp Spatiu

Solicita informatii

Banca de Joburi ofera  antreprenorilor interesati posibilitatea integrarii intr-o retea functionala de agentii de recrutare si plasare forta de munca.

Banca de Joburi

Ce este o agentie de recrutare si plasare a fortei de munca in strainatate?

O agentie de recrutare si plasare a fortei de munca in strainatate este o firma care are ca obiect principal de activitate recrutarea.

Selectia si plasarea personalului in strainatate. Aceasta serveste interesele angajatorilor pe de o parte si pe de cealalta parte interesele candidatilor.

Concret o astfel de agentie se afla intotdeauna la mijloc intre angajatorii care cauta angajati potriviti si candidatii care cauta locuri de munca vacante pentru a se angaja. Pe scurt agentiile de recrutare reprezinta motorul plasamentelor de calitate care se realizeaza atunci cand angajatorii pretind servicii de specialitate, externalizate, pentru angajarea personalului potrivit. Agentiile de mediere a fortei de munca in strainatate trebuie sa se inregistreze la ITM din judetul de care apartin. Aceasta inregistrare este o conditie de baza pentru derularea legala a acestei activitati. Activitatea agentiilor este atent monitorizata si controlata trimestrial de catre organele de control din cadrul ITM in vederea respectarii legislatiei in vigoare.

Banca de Joburi

Franciza Banca de Joburi

  • De regula angajatorii platesc atunci cand cauta personal calificat.
  • Recrutare care trebuie realizata de catre o astfel de companie specializata.
  • Prin plata de catre candidati pentru a le intermedia un loc de munca.
  • De regula, pentru pozitiile de entry-level angajatorii pot sa isi recruteze singuri candidati deoarece concurenta candidatilor pe astfel de posturi este destul de mare.
  • In acest context candidatii platesc serviciile de mediere a unui loc de munca deoarece isi cresc considerabil sansele sa fie selectati de catre respectivii angajatori.
  • Candidatii recrutati prin agentiile de profil au intaietate la angajare fata de cei care aplica la respectivele joburi direct la angajatori.

Descrierea activitatii

  1. Stabilirea cu angajatorul a profilului candidatilor doriti pentru angajare.
  2. Publicarea anunturilor de angajare/ a proiectelor de recrutare/ a locurilor de munca vacante si in paralel identificarea in baza de date proprie a candidatilor care se potrivesc cerintelor angajatorului.
  3. Selectia CV-urilor din toate sursele de recrutare unde s-a facut promovarea locurilor de munca si din baza de date proprie.
  4. Contactarea candidatilor care au aplicat la respectivele locuri de munca vacante.
  5. Intervieverea candidatilor de catre agentia de recrutare in vederea stabilirii conditiilor de eligibilitate pentru angajatorii pe care ii reprezentam.
  6. Programarea candidatilor eligibili si interesati in vederea semnarii contractului de mediere, ca prim pas in gasirea si medierea unui loc de munca in strainatate.
  7. Intervieverea candidatilor de catre angajatorii interesati si selectarea acestora.
  8. Sosirea contractului de munca pentru candidatii selectati final si semnarea acestora.
  9. Pregatirea plecarii candidatului conform itinerariului stabilit de angajator, prin achizitionarea biletului de calatorie prin agentia de recrutare.
  10. Orientarea finala a candidatilor inainte de plecarea la locul de munca.
  11. Asistenta continua 24/7.

Tarife si comisioane percepute

Din partea candidatilor o agentie de recrutare poate percepe urmatoarele tarife:

  1.  Tarife pentru procesare dosar, evaluare eligibilitate candidat, evaluare dosar selectie etc. (aproximativ 300 RON*)
  2. Tarife mediere (aproximativ 300 Euro*)
  3. Tarife pentru consiliere si orientare in cariera (aproximativ 300 RON*)

Din partea angajatorilor o agentie de recrutare poate percepe urmatorul comision:

-Comision de recrutare si selectie (aproximativ 10% din castigul anual al candidatului selectat; de regula, acest comision oscileaza intre 600 si 1.200 Euro/ candidat*). * tarifele prezentate reprezinta suma medie folosita de agentiile de recrutare.

Banca de Joburi – brand romanesc, cu notorietate si prezenta de peste 13 ani in Romania 2001

Principalele obligatii ale francizatului

Sa ceara aprobarea francizorului pentru orice materiale de promovare pe care doreste sa le faca publice.

Obligatia ca antreprenorul, in calitate de  administrator al firmei francizate sa nu mai detina calitatea de actionar sau administrator intr-o alta companie. Antreprenorul care iese din reteaua de franciza este obligat sa nu detina timp de 3 ani nicio calitate de asociat/ administrator sau angajat in cadrul altei firme cu acelasi obiect de activitate.

Sa mentina standardul de calitate al firmei atat in activitate, cat si in comunicarea cu candidatii, angajatorii si partenerii. Sa depuna cele mai bune eforturi pentru promovarea si dezvoltarea afacerii sale in teritoriu. Sa colaboreze cu francizorul si sa protejeze interesele acestuia cu diligenta unui intreprinzator responsabil. Sa desfasoare afacerea in deplina conformitate cu toate sistemele de operare, procedurile, politicile, metodele si cerintele prescrise in Manualul Operational. Cerintele francizorului

TARIFELE PERCEPUTE FRANCIZATULUI

Taxa de franciza

  • Francizat simplu: 15.000 EUR+TVA/ unitate deschisă.
  • Francizat cu calitate de Area Developer (exclusivitate teritorială): 30.000 EUR+TVA.
  • Taxă redevenţă: 3-5% din încasări, în funcţie de tipul de proiect.
  • Contribuţia la fondul de publicitate: 2% din cifra de afaceri.
  • Durata contractului de franciză: 3 ani, cu posibilitate de reînnoire, fără percepere de taxe suplimentare.

Ce avantaj imi aduce impartirea proiectele mele de recrutare cu reteaua de franciza  Banca de Joburi ?

  • Impartirea proiectelor de recrutare cu reteaua de franciza nu reprezinta o obligatie pentru francizat.
  • Respectarea angajamentului fata de partenerul din strainatate este un punct forte al unei agentii de recrutare, care garanteaza francizatilor ca partenerul respectiv va continua colaborarea cu ei si le va propune pe viitor si alte proiecte.
  • Voi efectua recrutarea fortei de munca doar in judetul in care am achizitionat franciza sau in intreaga tara?
  • Veti putea desfasura activitatea doar in locatia agreata de francizor insa promovarea serviciilor si recrutarea candidatilor se poate face la nivel national. Care este viziunea de viitor Banca de Joburi?
  • Exista un plan de marketing pentru anul urmator in acest sens?
  • Viziunea de viitor Banca de Joburi consta in dezvoltarea retelei de franciza la nivel national si implementarea proiectelor de recrutare aflate in continua dezvoltare la nivelul intregii retele. Contextul economic la nivel european si mondial reprezinta o oportunitate buna pentru francizatii  Banca de Joburi, deoarece angajatorii din strainatate sunt preocupati de reducerea costurilor si eficientizarea procedurilor de recrutare. Interesul lor este sa foloseasca servicii de recrutare profesioniste, de calitate, pentru a fi siguri ca nu fac o greseala si sunt nevoiti sa reia de mai multe ori procesul de recrutare. Cadrul este asadar foarte favorabil pentru francizatii Banca de Joburi, deoarece ei pot capitaliza interesul companiilor pentru servicii de calitate.

Franciza Banca de Joburi


Franciza Banca de Joburi

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru 

Afla ce francize isi cauta parteneri in Romania. Fii la curent cu tendintele si noutatile din domeniu!

Te-ai înscris cu succes!