Franciza Crestcom

Solicita informatii

Franciza Crestcom numarul unu in lume in management/sales training conform revistei Entrepreneur.

PEOPLE INVESTMENT  deţine  franciza CRESTCOM International in Romania.

Crestcom este o companie de training specializata in  dezvoltarea competentelor de   management si leadership, cu peste 20 de ani de experienta. Crestcom este franciza de training pentru management numarul 1 in SUA . Cursurile

Crestcom International sunt produsul companiei Compania CrestGroup Ltd. fondata in Denver, Colorado, incepand cu anul 1987. Modulele de curs se adreseaza managerilor, supervizorilor si tuturor persoanelor aflate in pozitie de conducere.

In fiecare luna se transmite pe suport video traininguri in management si vanzari miilor de directori pentru ca acestia sa-si imbunatateasca calitatile de lideri. Crestcom Romania demareaza acum procesul de extindere, prin selectia de parteneri francizati ai companiei americane, la nivelul intregului teritoriu al tarii, care sa ofere cursurile Crestcom companiilor locale, in cadrul unei arii de operare prestabilite, in care vor beneficia de exclusivitate. e asemenea, au oportunitatea de a invata si de a primi referinte din reteaua de francizati care au experimentat aceleasi provocari si oportunitati in conducerea afacerii proprii, precum si avantajul utilizarii unui sistem de training si vanzari testat care ii va ajuta sa porneasca afacerea in forta si eficient, au precizat reprezentantii companiei care detine master  franciza.

Clienti / segment de piata

Profilul clientului din segmentul-tinta (varsta, educatie, venituri, comportament de consum, preferinte etc). Modulele de curs se adreseaza managerilor, supervizorilor si tuturor persoanelor aflate in pozitie de conducere.

Sediu / punct de lucru : Motive pentru alegerea sediului/ punctului de lucru (apropiere de piete/clienti, infrastructura, costuri etc). Nu vom detine noi un spatiu, ci vom inchiria Sali de curs prin diverse locatii. Viitorul partener Crestcom trebuie sa fie o persoana dinamica, dedicata acestei afaceri, cu experienta in management/ vanzari/ marketing. Francizatii Crestcom au oportunitatea sa ofere un training de clasa internationala.

  • Personal  Franciza Crestcom
  • Numar de angajati necesari.
  • Costuri de personal.

Pentru inceput, vor fi necesari doi traineri, intrarea in reteaua Crestcom se va face printr-un training initial oferit potentialilor parteneri francizati care se va desfasura in SUA . Training-ul se va face in baza unui depozit de 2.500 USD,

Investitia financiara totala necesara pe un anumit teritoriu este de aproximativ 45.000 USD.

Franciza Crestcom

Franciza Crestcom

Franciza Crestcom

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru 

Afla ce francize isi cauta parteneri in Romania. Fii la curent cu tendintele si noutatile din domeniu!

Te-ai înscris cu succes!