Franciza este o relatie intre doua parti implicate intr-o oportunitate de afaceri; veti lucra personal cu francizorul si cu angajatii sai pentru un numar de ani. Va trebui sa va puteti bucura de acea relatie si sa aveti  incredere in persoanele cu care veti lucra.


ATENTIE!!!

NU EXISTA  Onorariu contingent standard (Sucess fee) pentru fiecare Contract de Franciza generat dintr-un lead trimis de pe site-ul nostru.


Pachete publicitare  www.franciza.org.ro


baza

start-up

lISTARE FRANCIZA / DESCRIERE

 Foto/video

fara LEADURI TRIMISE PE EMAIL


fara Campanii de email marketing (lunare)

$9.99

Plan lunar

star

retele de franciza

lISTARE FRANCIZA / DESCRIERE

 Foto/video

LEADURI TRIMISE PE EMAIL


Campanii de email marketing (lunare) -4

$59.99

Plan lunar


NOTA: Unde este bifat X acel serviciu NU este disponibil in acel pachet

Completeaza informatiile in formularul de mai jos si vei fi contactat/a de un reprezentant al Asociatiei Romane de Franciza in cel mai scurt timp.

Publicitate - franciza.org.ro

Nota: Mesajele cu un continut indecent sau ofensator vor fi sterse fara a fi analizate.

Cei mai multi francizori sunt foarte interesati in dezvoltarea afacerii lor. Multe din marcile de franciza pot fi identificare din diferite surse, dar cea mai accesibila este internetul.

Franciza ofera o oportunitate pentru succes.

In general, succesul se obtine numai prin multa munca. Efort continuu si abilitatea de a coordona alti oameni pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele si sa va impliniti viziunea.
In general, o franciza reuseste atunci cand noul francizat adopta corect principiile si practicile de marketing, management oferite de francizor.
francizaFiecare francizor impune anumite standarde de control al calitatii. Aceste standarde penrmit sistemului de franciza sa ofere un serviciu coerent si pozitiv sau sa obtina uniformitatea produsului in intreaga retea. Prin dezvoltarea si mentinerea unor standarde inalte, francizorul ii face un serviciu imens.

Francizatii apreciaza standardele inalte si invata ca aceste standarde de calitate ale operatiunilor si activitatilor sunt, in general, cauza principala a succesului. Standardele de calitate consitutuie o imagine a unui management coerent, asigura profit, creste moralul angajatilor si acestia sunt mindrii de munca lor, permitindu-le sa „simta” beneficiul lucrului in echipa.