Franciza este o relatie intre doua parti implicate intr-o oportunitate de afaceri; veti lucra personal cu francizorul si cu angajatii sai pentru un numar de ani. Este ideal sa puteti sa va bucurati de acea relatie si sa aveti incredere in persoanele cu care veti colabora.
ATENTIE!!!
NU EXISTA Onorariu contingent standard (Sucess fee) pentru fiecare Contract de Franciza generat dintr-un lead trimis de pe site-ul nostru.
Pachete publicitare www.franciza.org.ro
Pachet BAZA minim 12 luni | Pachet STAR minim 6 luni
Pachet BAZA
Cost – 1200 Euro/ 12 luni – months
Prezentare franciza
Foto / video
Formular de contact direct
Leaduri trimise pe email
Leaduri trimise pe SMS
Prezentare in newsletter lunar
Pachet STAR
Cost – 1200 Euro/ 6 luni – months
Prezentare franciza
Foto / video
Formular de contact direct
Leaduri trimise pe email
Leaduri trimise pe SMS
Prezentare in newsletter lunar
NOTA:
Completeaza informatiile in formularul de mai jos si vei fi contactat/a de un reprezentant al Asociatiei Romane de Franciza in cel mai scurt timp.
[huge_it_forms id=”69″]
Cei mai multi francizori sunt foarte interesati in dezvoltarea afacerii lor. Multe din marcile de franciza pot fi identificare din diferite surse, dar cea mai accesibila este internetul.
Franciza ofera o oportunitate pentru succes.
In general, succesul se obtine numai prin multa munca. Efort continuu si abilitatea de a coordona alti oameni pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele si sa va impliniti viziunea.
In general, o franciza reuseste atunci cand noul francizat adopta corect principiile si practicile de marketing, management oferite de francizor.
Fiecare francizor impune anumite standarde de control al calitatii. Aceste standarde penrmit sistemului de franciza sa ofere un serviciu coerent si pozitiv sau sa obtina uniformitatea produsului in intreaga retea. Prin dezvoltarea si mentinerea unor standarde inalte, francizorul ii face un serviciu imens.
Francizatii apreciaza standardele inalte si invata ca aceste standarde de calitate ale operatiunilor si activitatilor sunt, in general, cauza principala a succesului. Standardele de calitate consitutuie o imagine a unui management coerent, asigura profit, creste moralul angajatilor si acestia sunt mindrii de munca lor, permitindu-le sa “simta” beneficiul lucrului in echipa.